lördag 18 juni 2011

Nu ger jag upp!

15 minuter kvar på tävlingen så skiter jag i detta och dra på för fullt mot rampen för att ta upp innan köbildning till rampen! Vad händer då? Jo sjöpolisen tycker nog att det är att ta i med 37 knop i mörkret så jag ser dem på långt håll styra rakt mot mig, Upps nu är de inte glada tänkte jag men när jag väl kommer i kontakt med dem är de väldigt trevliga och vill bara ha ett utandningsprov. Tur att det inta var någon gök i kaffet :)

sjöpolis på Öresjön

Tycker nog att våra skattepengar kunde gett dem i en liiiite bättre båt. Ser ut att vara en likadan som min förra fast jag hade en 28hk på min ;)

SUMMERING': 87 deltagare trots vädret,Vann gjorde Arto Jokisalo 2960g före en junior Johan Eriksson 2840g.
3:a N-B Bengtsson 2280g 4:a Tommy Larsson 2210g 5:a P-O Evertsson 1860g.

Mer info kommer troligtvis på Mark´s HFK´S Hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar