tisdag 22 mars 2011

Handlat lite inför HÖ premiären

Idag var jag på Fiskevebben för att köpa lite tafsmaterial. De hade Froghair till ett superpris! 39.-!! froghair men jag valde att testa något nytt och köpte istället en rulle Guideline Egor fluorcarbon för 149:-  Det är ju alltid kul att testa något nytt!Egor Till HÖ fisket köpte jag även en polyleader clear hover med brottstyrka på 5,4kg som jag tycker funkar bra som allround. Pris för denna på Fiskevebben är 89:-salmon

Till gäddfisket köpte jag en Titanium predator för 149:-titanium predator

Flugorna är bundna så nu är det bara att vänta på premiären om det nu blir något flugfiske då. SMHI säger något helt annat i nuläget :(  25-30m/sek är utlovat till dagen före premiären så det känns inte riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar