fredag 3 juli 2009

GÖSSES!!
Äntligen ska vi ut på årets första Gösfiske.
Lite sent kanske men tid har ej funnits förrän nu, så är det när man har två små underbara barn.
Denna gång är jag mer förberedd än tidigare gösfisken, Nu har jag köpt en elmotor och ett 75amp batteri till denna. Nors ligger i frysen och mört har min ena fiskepolare i Frysen.Relax jiggen ligger i lådan och väntar tillsammans med Fireball´s och Illex jigghuvuden.
Gösen i sjön skall vara inplanterad för ca: 20 år sedan, Kanske de har gjort fler utsättningar? Mer än vad jag vet. Förhoppningsvis kommer detta fiske gå bra i denna närliggande sjö för då blir det ett återbesök ganska omgående med min fiskepolare "Tobbe".

(Tobbe du hade gärna fått följa med men det blir så jävla trångt och bökigt i båten med tre pers)

Funkar inte fisket bra så blir det till att dra fram esset ur fiskelådan och dra till en annan sjö 50 minuter bort i urskogen.

Återkommer med rapport om hur detta fiske gick på Måndag kvälll...
Eventuellt kan det komma upp någon kass mobilbild under Söndagskvällen...

SKEEEEETFESKE PÅ ER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar