måndag 27 juli 2009

Fiskefrossan gör sig påmind


Jaha då har man bränt iväg en förmögenhet igen på massa småkraffs och annat inför resan till Norge men mat och "dricka" ska ju köpas det med. Inte mycket annat som cirkulerar i huvudet just nu, Har jag glömt hälften eller är allt med?? listan har jag nog kollat 20ggr om dagen men ändå undrar man... Som tur är så har min mer erfarne kompis Tony kollat igenom beteslådorna och talat om vad som fattas och allt ska vara inhandlat nu så det är nog klappat och klart på den biten nu. Då är det bara att gå över till nästa lista: Mat & Kläder.. uj uj den är ju lika lång den! Borde väl räcka med en säck potäter och en rulle folie till fisken + en toarulle? Fiska - Äta - Skita. Det är väl det vi ska göra om jag fattat allt rätt...
Hmm får nog kolla mat/klädlistan igen.
Tänkte jag skulle bloggat live med mobilen men det sket sig ordentligt, precis lagom för resan så spricker min display i telefonen så nu är den obrukbar GRRRRRRRRR!!!!!!! Men kameran ska med och det finns plats för minst 900 bilder så ni som kollar in min blogg ska nog få se fiskebilder änndå fast lite senare. Det som väntar på något gott...............
Nu hinner jag inte skriva mer idag! Måste kolla listan igen :o)
SKEEETFEEEESKE!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar